Už jste se někdy setkali s tím, že jste pořídili smartphone bez krabice? Nemluvíme o případech obchodu z druhé ruky, ale o tradičním nákupu v obchodě s oficiální zárukou. Myslím, že ne, protože je těžké si představit, natož souhlasit s takovým dobrodružstvím. Ale Xiaomi věří, že není nic trestného v tom, že kupujícímu poskytne smartphone, sluchátka a nabíječku, ale ponechá si obal ve svém obchodě. Informoval o tom jeden ze zahraničních novinářů.

V nedávné době se zákazníci s tímto zajímavým způsobem prodeje setkali několikrát. Své zkušenosti sdělil uživatel sociální sítě Weibo, kde popisuje svojí zkušenost. Stěžoval si, že prodávající v obchodě se zbožím značky Xiaomi neobdržel kartonovou krabici, ve které má být zařízení uloženo. Mimochodem jednalo se o zbrusu nový Xiaomi Mi 9 a v případě prodeje dost o částce rozhoduje kompletní balení. Nicméně z analýzy vyplynulo, že od personálu byl vyzván, aby zde krabici zanechal a po měsíci se pro ní vrátil. Jak informoval portál GizChina, tímto způsobem zabraňuje výrobce opětovnému prodeji nových smartphonů, které jsou v oběhu zpravidla krátkou dobu od představení. S největší pravděpodobností se zástupci maloobchodního oddělení Xiaomi rozhodli, že většina lidí nebude chtít koupit smartphone – i když zcela nový – bez obalu, což znamená, že by překazily plány překupníkům.

About The Author

Jsme mladý a kreativní tým soustředící se na novinky ze světa chytrých telefonů, počítačů a další elektroniky. Na našem webu najdete ty nejčerstvější zprávy z celého světa. Píšeme o všem, co je "cool"

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.